Մենք ու մեր աշխատանքները ․ Առցանց-հեռավար ուսուցում

Հեռավար ուսուցման օրերի ընթացքում սովորողների հետ կատարել ենք աշխատանքներ երեք ուղղություններով․

Image result for հեռավար ուսուցում

 

  1. Աշխատանք հանձնարարված առաջադրանքների հիման վրա։ առարկայական աշխատանքներ, տնային հանձնարարություններ։
  2. Աշխատանք, կապված վերջին շրջանում տարածում գտած խնդրի շուրջ․ Կորոնավիրուս։
  3. Աշխատանք հեռավար-առցանց ուսուցման վերաբերյալ․ շուտով։

Հեռավար-առցանց ուսուցման մեկ շաբաթը կարգավորելու համար անհրաժեշտ է մի քանի կենկրետ «օրենք» մշակել։ Խոսքը վերաբերվում է աշխատանքները կատարելուն, հավաքագրելուն, հրապարակելուն։
Ինչ մեթոդվ ենք աշխատել՝ ես և սովորողները․

  1. Յուրաքանչյուչ օրվա առցանց հանձնարարություն կատարում ենք նշված օրը։
  2. Օրվա առաջադրանքի բլոգի հղումը սովորողը ուղարկում է էլ․ հասցեով ինձ և դասավանդողին։
  3. Էլ․ Փոստում, որպես հավաքագրող, բացել եմ հատուկ բաժին 02․03-06․03 օրերի առաջադրանքները հավաքագրելու համար։
  4. Օրվա վերջում անկախ աշխատանքից հրապարակում եմ բլոգների փաթեթներ։
  5. Բացի առարկայական աշխատանքներից հրապարակում ենք ԿՈՐՈՆԱՎԻՐՈՒՍԻ մասին 10-րդ դասարանցիների խորհուրդները, վերլուծությունները և այլն։
  6. Կատարում ենք վերլուծական աշխատանք հեռավար-առցանց ուսուցման վերաբերյալ։

Ստորև ներկայացնում եմ սովորողների աշխատանքների փաթեթը, ըստ իմ հավաքագրածի և ուսուցչի բլոգի։

ԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ

Մելինե Ժամկոչյան

652 թվականին Թեոդորոս Ռշտունին մեծամեծ ընծաներով մեկնում է Դամասկոս և համաձայնության գալիս Ասորիքի արաբ կառավարիչ Մուավիայի հետ։ Նրանց միջև կնքված պայմանագրի համաձայն՝ Հայաստանը ընդունում է խալիֆայության գերիշխանությունը։

Մարինա Ղազանչյան

Վահան Տերյան, Հայ գրականության գալիք օրը 

Եղիշե Չարենցի Բուռն սերը կնոջ՝ Արփենիկի հանդեպ

Չարենցը սարսափելի ծանր տարավ Արփենիկի մահը։ Ինչպես ականատեսներն են վկայում, թափորի ողջ ընթացքում նա հոգեկան ծանրագույն վիճակում էր գտնվում: Արդեն գերեզմանի մոտ նա դիմադրել է, չի թողել, որ դագաղը գերեզմանափոս իջեցնեն, ստիպել է բացել կափարիչը և կրկին ու կրկին հպվել Արփենիկի դեմքին։ Թաղման ականատես Վահրամ Հովսեփյանը գրում էր. «Դագաղը ներկայիս․․․

Թամարա Դավթյան 

ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ. «ԵՍ ՄԻՇՏ ՁԵԶ ՀԵՏ ԵՄ, ՁԵՐ ՄԵՋ ԵՄ…».Ֆիլմի մասին

Այս ֆիլմը պատմում է Հովհաննես Թումանյանի ընտանիքի , նախնիների, որդիների, սիրո մասին․․․Իմանում ենք, որ Թումանյանի հայրը Մամիկոնյան ազնվական տոհմից է եղել, Դսեղ գյուղի քահանա, որից Թումանյանը շատ բան էր սովորել․ << Ինչ լավ բան ունեմ, հորիցս է>>։ Իսկ մայրը<< սարի իսկական աղջիկ>>, որի հուշումները երազներն էին։ Երազների միջոցով կանխատեսումներ անելու այդ հատկանիշը մորից փոխանցվել էր նաև Թումանյանին։

Մարիա Մովսիսյան

Չարենցյան Օրեր; Փաթեթ

Ֆլեշմոբ «Բառարանընթերցում» – Չարենցյան բառարան (N1)

Ֆլեշմոբ «Բառարանընթերցում» – Չարենցյան բառարան (N2)

Չարենցի օրագրից

Հետազոտական աշխատանք

 

Նանե Խալաթյան

Իրանական ժամանակակից պոեզիա

ԼՌՈՒԹՅՈՒՆ

Շուկան և մարդկանց դիտումը
Այս լուսամուտի ետևից
Միայն քեզ հետ էր լավ
Միայն քեզ հետ էր լավ
Ունկնդրելը
Շրջիկ երաժիշտների երգը
Քեզանից հետո
Մենությունը մարմնավորվեց իմ մեջ
Մի ծխախոտ
Շուրթերիս անկյունը դրեց և
Ինձ ծխեց
Գարնան թաց երեկոներին…

Պողոսյան Էդմոնդ

Ջուրը բնության մեջ

Կյանք գոյություն ունի միայն այնտեղ, որտեղ ջուր կա։ Բույսերը հողից յուրացնում են ջուրը և նրա մեջ լուծված նյութերը։ Ջրի միջոցով կենդանի օրգանիզմներից հեռանում են ոչ պիտանի նյութերը։ Ջրային կենդանիները ջրի միջոցով ստանում են նաև ցամաքում գտնվող իրենց անհրաժեշտ նյութերը․․․․

Տիգրան Չերքեզյան

Ջուրը մեր կյանքում 

Բուժական նպատակներով օգտագործվող հանքային ջրերը պետք է արդյունահանված լինեն բնական աղբյուրներից կամ տարբեր խորություն ունեցող հորատանցքերից:Ջուրը մարդու համար անփոխարինելի է և բնության հարստություններից ավելի թանկ է գնահատվում, քան ոսկին, նավթը, գազը․․․․

Ինեսա Գոփոյան

«Les enfants qui s’aiment»

Les enfants qui s’aiment s’embrassent debout
Contre les portes de la nuit
Et les passants qui passent les désignent du doigt
Mais les enfants qui s’aiment
Ne sont là pour personne
Et c’est seulement leur ombre
Qui tremble dans la nuit
Excitant la rage des passants
Leur rage leur mépris leurs rires et leur envie
Les enfants qui s’aiment ne sont là pour personne
Ils sont ailleurs bien plus loin que la nuit
Bien plus haut que le jour
Dans l’éblouissante clarté de leur premier amour

ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

Մելինե Ժամկոչյան

Կորոնավիրուս

Գենոմը իրենից ներկայացնում է միաշղթա ՌՆԹ։ Նուկլեոկապսիդը շրջապատված է սպիտակուցային թաղանթով և լիպիդային արտաքին թաղանթով, որից հեռանում են քորոցանման փշաձև ելուստներ, որոնք նմանվում են թագի․ այստեղից էլ ծագել է կորոնավիրուս անվանումը: (corona-թագ)։

Լիզա Ծատուրյան

Կորոնավիրուս

Գիտնականները դեռ համոզված չեն, արդյոք վիրուսները պետք է համարվեն կենդանի օրգանիզնմեր: Նրանք շատ ավելի փոքր են, քան մանրէները և բջիջները, որոնք ի վիճակի չեն ինքնուրույն արտադրել սպիտակուցները, որոնք կազմում են ամբողջ կյանքը: Հետևաբար, նրանք իրականում չեն ապրում խցից դուրս: Բնության մեջ նրանք կարող են երկար ժամանակ մնալ անգործուն վիճակում: Բայց մի անգամ կենդանի օրգանիզմում նրանք արագորեն բազմապատկվում են հյուրընկալողի ռեսուրսների պատճառով:

Կորոնավիրուսի մասին գրել են  նաև

Էլեն Պողոսյան

Ինեսա Գափոյան

ՄԵԼԻՆԵ ԺԱՄԿՈՉՅԱՆ

Հասմիկ Վարդանյան

Մարիա Մովսիսյան

Ըստ դասավանդողի 

ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՈՒ

  1. Ելենա Սարգսյան
  2. Կարինե Պետրոսյան

ՕՏԱՐ ԼԵԶՈՒՆԵՐ

  1. Դիանա Նազարյան 
  2. Անժելա Մովսիսյան
  3. Ռուզաննա Սարգսյան
  4. Կարինե Թևոսյան

 

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started