Design a site like this with WordPress.com
Get started

Հունվարյան ճամբար։ Շրջանավարտի նախագիծ

Նախագծերի ուղղություններ

  • Բնագիտական-հայրենագիտական նախագծեր
  • Օտար լեզուների նախագծեր
  • Գրական ընթերցումներ
  • Դիզայն
  • Երգ-պար
  • Թատրոն
  • ՏՏ
  • Մաթեմատիկա
  • Խոհարարություն
  • Սպորտ

Բնագիտական-հայրենագիտական նախագծեր

Բնագիտական-հայրենագիտական նախագծի ուղղությունները․

  1. Լյուդմիլա Գորոյան
  2. Էմանուել Դեհբաշյան
  1. Ներածական մաս․ ճանաչում ենք Հայաստանը․ <գետեր,լճեր, լեռներ, դաշտեր>․ վիրտուալ քարտեզ։ 
  2. Սովորողները պատմում  են իրենց ճամփորդությունների ուղղությունների մասին․ տեսանյութ
  3. Ճամփորդական հմտությունների դաս
  4. Շրջակա միջավայրի խնամք

Արդյունքում՝

  • կրտսեր սովորողները կկարողանան ճանաչել  հայրենիքն ու սովորել ճիշտ ճամփորդել։
  • Շրջանավարտները կկարողանան փորձի փոխանցման միջոցով ուսուցանել սովորողներին, և ձեռք բերել փորձ սովորողի հետ աշխատելու։ 
  • Արդյունքը՝ բլոգային ամփոփմամբ։

Օտար լեզուների նախագծեր

Օտար լեզուներ ընտրած սովորողների ցուցակ

  1. Արզումանյան Տիգրան Արմենի
  2. Բաբայան Էլլադա Հրայրի
  3. Կամենդատյան Լիդիյա Գառնիկի
  4. Հարությունյան Սամվել Սարգսի
  5. Մայիլյան Մարիամ Վարդանի
  6. Մանուկյան Մանե Արթուրի
  7. Մարտիրոսյան Արամ Գրիգոր
  8. Միկաիլ Վիկտորիա Անի
  9. Սիմոնյան Էլինա Արշակի
  10. Ժամկոչյան Մելինե Կարենի
  11. Խեչոյան Անի Արայի
  12. Մադոյան Միլենա Արտակի
  13. Պողոսյան Էլեն Սուրենի
  14. Սահակյան Մարինա Կարենի
  15. Ստեփանյան Մարատ Ալիկի
  16. Մավյան Գոհար Խաչատուրի
  17. Շահինյան Ժաննա Դավիթի
  18. Պողոսյան Գայանե Արմենի
  19. Ստեփանյան Աննա Արթուրի
  20. Անդջերղոլի Սերա Զարեհ
  21. Բաբայան Էլեն Հովհաննեսի
  22. Բարսեղյան Արամ Սարգիսի
  23. Գևորգյան Միլենա Արամի
  24. Զակերի Ալի Աբդուլռեդհա
  25. Մարգարյան Դավիթ Սոսի
  26. Մելքոնյան Արեգ Սամվելի
  27. Ստեփանյան Արտյոմ Արտակի
  28. Քոչարյան Միշել Արթուրի
  29. Ղազարյան Գոռ Արթուրի
  30. Ղազարյան Խաչիկ Արտյոմի
  31. Սերոբյան Արեգ Բենիամին
  32. Գրիգորյան Գրիգոր Վանիկի

Այն սովորողները , ովքեր ընտրել են այս նախագծերը, փորձելու են կրտսեր դպրոցում իրենց ընտրությամբ լեզվով  իրականացնել նախագիծ։ <Երգ, պարերգ, ներկայացում, ընթերցումներ, բանաստեղծությունների թարգմանություն հայերեն-օտար լեզու>

Ուղղություններ

  1. Շրջանավարտը կցվում է դպրոցի օտար լեզվի մասնագետին և սովորողների խմբի հետ սկսում է աշխատել իր փոքրիկ նախագծով, որի ընթացքում կկարողանա իրագործել վերոնշյալ բաղադրիչներից մեկը կամ մի քանիսը։ 
  2. Սովորողի հետ աշխատանքում  շրջանավարտը օգտագործելու է ուսումնական պլանով որոշված իր ընտրությամբ օտար լեզուն՝ <իսպաներեն, իտալերեն, թուրքերեն, վրացերեն, անգլերեն, գերմաներեն, ռուսերեն, արաբերեն, ֆրանսերեն․․․և․ա․ն>
  3. Նախագիծը կազմում են սովորողն ու տվյալ դպրոցի դասավանդողը, դասվարը։
  4. Նախագիծը ամենօրյա լուսաբանում է ստանում, փոքրիկ տեսանյութեր, նկարներ, ձայնագրույթյուններ
  5. Արդյունքում տեսանյութի, կամ առկա հանդիպման միջոցով սովորողները ներկայացնում են իրենց սերտածը։

Առավելություններ՝

  • Կրտսեր դպրոցի սովորողը ծանոթանում է նոր օտար լեզվի հետ
  • Շրջանավարտը ստուգում է իր գիտելիքները ընտրությամբ լեզվի շրջանակում

Գրական ընթերցումներ

Խմբի ցուցակ

  1. Աղաջանյան Լիա Արմենի
  2. Իսախանյան Աննա Ավետիքի
  3. Ասատրյան Սվետլանա Ռուսլանի
  4. Ղազարյան Ռուզաննա Ռադիկի
  5. Սարիբեկյան Լիլիթ Աղասու

Գրական ընթերցումներ նախագիծն իրենից ենթադրում է հետաքրքիր և մանրամասն աշխատանք։

  • Ընթերցում են ինչպես շրջանավարտները սովորողների, այնպես էլ կրտսեր սովորողները շրջանավարտների համար։
  • Իրենց կցված դասավանդողի հետ շրջանավարտները որոշում են թե ամեն օր ինչ ստեղծագործություններ են ընթերցելու և վերլուծելու <Առակներ, չափածոներ,հեքիաթներ, թևավոև արտահայտություններ>
  • Ստեղծագործություններն ընթերցելիս լուսաբանում են օրն ու փորձում են ձայնագրել սովորողի խոսքը, կամ սովորողի կարծիքը տվյալ գործի վերաբերյալ։
  • Ընթերցանության նյութերը կարող են լինել հայկական կամ արտասահմանյան գրականությունից։
  • Գրքերը կարող են վերցվել Տիգրան Հայրապետյան Գրադարանից։

Արդյունքում՝

  1. Կրտսեր սովորողները նոր ստեղծագործություններ կկարդան
  2. Կսովորեն իրենց մտքերն արտահայտել այլ մարդկան շրջանակում
  3. Շրջանավարտները իրենց ընթերցանական հմտությունները կփոխանցեն, ինչպես նաև կսովորեն վարել նման հանդիպումներ։ 

Դիզայն

Խումբը

  1. Մովսիսյան Մարիա Մովսեսի
  2. Շահբազյան Սոնա Արմենի
  3. Դավթյան Միլենա Վարդանի
  4. Գափոյան Ինեսա Արմանի
  5. Մադյան Նարեկ Արտակի
  6. Դավթյան Թամարա Յանեկի
  7. Ղազանչյան Մարինա Դավիթի
  8. Բանդուրյան Իննա Հայկի
  9. Ներսիսյան Հասմիկ Արտակի
  10. Մարտիրոսյան Մելինե Նորայրի
  11. Մնացականյան Մարիամ Բագրատի

Այս դասընթացի կազմակերպումը բավականին դյուրին է։

  1. Դպրոցում ձեռագործության, դիզայնի դասավանդողի հետ սովորողները մշակում են նոր ձեռագործ իրերի <կավ, փայտ,թուղթ,հնարավոր այլ նյութեր> պատրաստման մեթոդներ, կամ մշակում են մի  նախագիծ, որի ընթացքում կրտսեր սովորողների հետ կիրագործեն մեկ, բայց մեծ արվեստի նմուշ։ 
  2. Սովորողների խումբը կարող է նոր հմտություն սովորեցնել կրտսեր ընկերներին <շյուղագործություն, օրիգամի, ․․․>
  3. Նյութերի ձեռքբերումը, կամ առկայությունը համաձայնեցվում են տվյալ դպրոցի դասավանդողի հետ։
  4. Նախագիծը կրում է ամենօրյա փոքրիկ տեսանյութի, կամ պատումի լուսաբանման բնույթ։  

Արդյունքում՝

  1. Նոր հմտություններ կրտսեր սովորողների, ինչպես նաև շրջանավարտների համար։ 

Երգ-Պար և Թատրոն

ցուցակ

Աթանեսյան Դիանա ԳևորգիԹատրոն
Մկրտչյան Գոռ ՀովսեփիԹատրոն
Ալավերդյան Գոհար ԱրմենիԵրգ, պար
Կարապետյան Մարիա ԿարենիԵրգ, պար
Ավետիսյան Իռեն Արմենիթատրոն
Արզաքանյան Վահե ԿոստանտինիԹատրոն
Դարբինյան Մարիա ՌոբերտիԹատրոն
Հակոբյան Անի ԱրայիԹատրոն
Հարությունյան Արեգ ԼևոնիԹատրոն
Աբրահամյան Լիլիթ ԴավթիԵրգ պար
Ամիրխանյան ՀրաչյաԹատրոն
Չերքեզյան Տիգրան Կամսարի’
Լուսինե Մարտիրոսյան
Թատրոն
Երգ-պար

Երգ-պարի և թատրոնի նախագծերն ունեն գրեթե նույն բովանդակությունը․

  • Սովորողների խումբը, կցված ուսուցչի հետ մշակում են ներկայացման, երգ ու պարի ելույթ-համար, կամ փոքրիկ բեմադրությունը, որի ընթացքում կցուցադրեն ձեռք բերած թատերական, պարային և երաժշտական հմտությունները։
  • Ենթադրվում է, որ երգ-պարի և թատրոնի դասընթացները կունենան մեկ հաշվետու նախագիծ։
  • Սովորողները ամենօրյա աշխատանքով, փոքր քայլերով կրտսեր ընկերներին կպատրաստեն համերգի, բեմադրության։
  • Կկատարվի ամենօրյա լուսաբանում
  • Արդյունքում սովորողերը բավականին բարդ աշխատանքի միջոցով կներկայանան սեփական հանդեսով։ 

ՏՏ-տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ

Խումբը․

  1. Հակոբյան Գեղամ Սիմոն
  2. Այվազյան Տաթևիկ Հրաչյայի
  3. Կարտիկյան Արմինե Սարգսի
  4. Ավանեսյան Նարեկ Սասունի
  5. Խաչատրյան Աննա Արամի
  6. Սարգսյան Հովհաննես Հովհաննեսի
  7. Ծատուրյան Լիզա Սամվելի
  8. Հովսեփյան Արինա

Սարգսյան Հովհաննես և ընկերներ- անհատական նախագիծ

Տաթև Այվազյան-Լիզա Ծատուրյան  և ընկերներ- անհատական նախագիծ

Սովորողների հետ աշխատանքում շրջանավարտներն իրենց անձնական նախագծերով հանդես կգան։

Մաթեմատիկա

  1. Հարությունով Ալբերտ Ալեքսանդրի
  2. Առաքելյան Գոռ Արտակի
  3. Աթաբեկյան Հայկ Գեղամի
  4. Արեն կարապետյան
  • Մաթեմատիկական նախագծերը միտում ունեն խաղերի միջոցով սովորեցնել մաթեմատիկան։ Լինելով  բարդ առարկա , կրտսեր սովորողների հետ աշխատանքի ընթացքում, մաթեմատիկան կարիք ունի ավելի պրակտիկ և ուրախ դարձնելու դասը։
  • Սովորողների խումբը և կցված ուսուցիչը կփորձեն նոր խաղերով բացատրել տվյալ դասի ծրագրով դասավանդվող  մաթեմատիկական բաժինները, խնդիրները․
  • Լուսաբանումները ր կրտսեր սովորողների բլոգները հաշվետու փաթեթով կներկայացվեն ենթակայքերում, կայքում։

Խահարարություն

Առաքել Գրիգորյան և Արմեն Ստեփանյան․ Անհատական շրջին նախագիծ։

Սպորտ

  • Սովորողներն ու տվյալ դպրոցի մարզիկը նախապես կմշակեն հանդիպումների ժամանակացույցը՝ Մայր դպրոցում կամ իրենց դպրոցում։
  • Շրջանավարտները նոր վարժանքներ, խաղեր և մարզումներ կանցկացնեն կրտսեր սովորողների հետ։
  • Արդյունքը ամենօրյա լուսաբանումով կարտացոլվի բլոգում, ենթակայքում։
Advertisement

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: