Նախագծերի ուղղություններ
- Բնագիտական-հայրենագիտական նախագծեր
- Օտար լեզուների նախագծեր
- Գրական ընթերցումներ
- Դիզայն
- Երգ-պար
- Թատրոն
- ՏՏ
- Մաթեմատիկա
- Խոհարարություն
- Սպորտ
Բնագիտական-հայրենագիտական նախագծեր
Բնագիտական-հայրենագիտական նախագծի ուղղությունները․
- Լյուդմիլա Գորոյան
- Էմանուել Դեհբաշյան
- Ներածական մաս․ ճանաչում ենք Հայաստանը․ <գետեր,լճեր, լեռներ, դաշտեր>․ վիրտուալ քարտեզ։
- Սովորողները պատմում են իրենց ճամփորդությունների ուղղությունների մասին․ տեսանյութ
- Ճամփորդական հմտությունների դաս
- Շրջակա միջավայրի խնամք
Արդյունքում՝
- կրտսեր սովորողները կկարողանան ճանաչել հայրենիքն ու սովորել ճիշտ ճամփորդել։
- Շրջանավարտները կկարողանան փորձի փոխանցման միջոցով ուսուցանել սովորողներին, և ձեռք բերել փորձ սովորողի հետ աշխատելու։
- Արդյունքը՝ բլոգային ամփոփմամբ։
Օտար լեզուների նախագծեր
Օտար լեզուներ ընտրած սովորողների ցուցակ
- Արզումանյան Տիգրան Արմենի
- Բաբայան Էլլադա Հրայրի
- Կամենդատյան Լիդիյա Գառնիկի
- Հարությունյան Սամվել Սարգսի
- Մայիլյան Մարիամ Վարդանի
- Մանուկյան Մանե Արթուրի
- Մարտիրոսյան Արամ Գրիգոր
- Միկաիլ Վիկտորիա Անի
- Սիմոնյան Էլինա Արշակի
- Ժամկոչյան Մելինե Կարենի
- Խեչոյան Անի Արայի
- Մադոյան Միլենա Արտակի
- Պողոսյան Էլեն Սուրենի
- Սահակյան Մարինա Կարենի
- Ստեփանյան Մարատ Ալիկի
- Մավյան Գոհար Խաչատուրի
- Շահինյան Ժաննա Դավիթի
- Պողոսյան Գայանե Արմենի
- Ստեփանյան Աննա Արթուրի
- Անդջերղոլի Սերա Զարեհ
- Բաբայան Էլեն Հովհաննեսի
- Բարսեղյան Արամ Սարգիսի
- Գևորգյան Միլենա Արամի
- Զակերի Ալի Աբդուլռեդհա
- Մարգարյան Դավիթ Սոսի
- Մելքոնյան Արեգ Սամվելի
- Ստեփանյան Արտյոմ Արտակի
- Քոչարյան Միշել Արթուրի
- Ղազարյան Գոռ Արթուրի
- Ղազարյան Խաչիկ Արտյոմի
- Սերոբյան Արեգ Բենիամին
- Գրիգորյան Գրիգոր Վանիկի
Այն սովորողները , ովքեր ընտրել են այս նախագծերը, փորձելու են կրտսեր դպրոցում իրենց ընտրությամբ լեզվով իրականացնել նախագիծ։ <Երգ, պարերգ, ներկայացում, ընթերցումներ, բանաստեղծությունների թարգմանություն հայերեն-օտար լեզու>
Ուղղություններ
- Շրջանավարտը կցվում է դպրոցի օտար լեզվի մասնագետին և սովորողների խմբի հետ սկսում է աշխատել իր փոքրիկ նախագծով, որի ընթացքում կկարողանա իրագործել վերոնշյալ բաղադրիչներից մեկը կամ մի քանիսը։
- Սովորողի հետ աշխատանքում շրջանավարտը օգտագործելու է ուսումնական պլանով որոշված իր ընտրությամբ օտար լեզուն՝ <իսպաներեն, իտալերեն, թուրքերեն, վրացերեն, անգլերեն, գերմաներեն, ռուսերեն, արաբերեն, ֆրանսերեն․․․և․ա․ն>
- Նախագիծը կազմում են սովորողն ու տվյալ դպրոցի դասավանդողը, դասվարը։
- Նախագիծը ամենօրյա լուսաբանում է ստանում, փոքրիկ տեսանյութեր, նկարներ, ձայնագրույթյուններ
- Արդյունքում տեսանյութի, կամ առկա հանդիպման միջոցով սովորողները ներկայացնում են իրենց սերտածը։
Առավելություններ՝
- Կրտսեր դպրոցի սովորողը ծանոթանում է նոր օտար լեզվի հետ
- Շրջանավարտը ստուգում է իր գիտելիքները ընտրությամբ լեզվի շրջանակում
Գրական ընթերցումներ
Խմբի ցուցակ
- Աղաջանյան Լիա Արմենի
- Իսախանյան Աննա Ավետիքի
- Ասատրյան Սվետլանա Ռուսլանի
- Ղազարյան Ռուզաննա Ռադիկի
- Սարիբեկյան Լիլիթ Աղասու
Գրական ընթերցումներ նախագիծն իրենից ենթադրում է հետաքրքիր և մանրամասն աշխատանք։
- Ընթերցում են ինչպես շրջանավարտները սովորողների, այնպես էլ կրտսեր սովորողները շրջանավարտների համար։
- Իրենց կցված դասավանդողի հետ շրջանավարտները որոշում են թե ամեն օր ինչ ստեղծագործություններ են ընթերցելու և վերլուծելու <Առակներ, չափածոներ,հեքիաթներ, թևավոև արտահայտություններ>
- Ստեղծագործություններն ընթերցելիս լուսաբանում են օրն ու փորձում են ձայնագրել սովորողի խոսքը, կամ սովորողի կարծիքը տվյալ գործի վերաբերյալ։
- Ընթերցանության նյութերը կարող են լինել հայկական կամ արտասահմանյան գրականությունից։
- Գրքերը կարող են վերցվել Տիգրան Հայրապետյան Գրադարանից։
Արդյունքում՝
- Կրտսեր սովորողները նոր ստեղծագործություններ կկարդան
- Կսովորեն իրենց մտքերն արտահայտել այլ մարդկան շրջանակում
- Շրջանավարտները իրենց ընթերցանական հմտությունները կփոխանցեն, ինչպես նաև կսովորեն վարել նման հանդիպումներ։
Դիզայն
Խումբը
- Մովսիսյան Մարիա Մովսեսի
- Շահբազյան Սոնա Արմենի
- Դավթյան Միլենա Վարդանի
- Գափոյան Ինեսա Արմանի
- Մադյան Նարեկ Արտակի
- Դավթյան Թամարա Յանեկի
- Ղազանչյան Մարինա Դավիթի
- Բանդուրյան Իննա Հայկի
- Ներսիսյան Հասմիկ Արտակի
- Մարտիրոսյան Մելինե Նորայրի
- Մնացականյան Մարիամ Բագրատի
Այս դասընթացի կազմակերպումը բավականին դյուրին է։
- Դպրոցում ձեռագործության, դիզայնի դասավանդողի հետ սովորողները մշակում են նոր ձեռագործ իրերի <կավ, փայտ,թուղթ,հնարավոր այլ նյութեր> պատրաստման մեթոդներ, կամ մշակում են մի նախագիծ, որի ընթացքում կրտսեր սովորողների հետ կիրագործեն մեկ, բայց մեծ արվեստի նմուշ։
- Սովորողների խումբը կարող է նոր հմտություն սովորեցնել կրտսեր ընկերներին <շյուղագործություն, օրիգամի, ․․․>
- Նյութերի ձեռքբերումը, կամ առկայությունը համաձայնեցվում են տվյալ դպրոցի դասավանդողի հետ։
- Նախագիծը կրում է ամենօրյա փոքրիկ տեսանյութի, կամ պատումի լուսաբանման բնույթ։
Արդյունքում՝
- Նոր հմտություններ կրտսեր սովորողների, ինչպես նաև շրջանավարտների համար։
Երգ-Պար և Թատրոն
ցուցակ
Աթանեսյան Դիանա Գևորգի | Թատրոն |
Մկրտչյան Գոռ Հովսեփի | Թատրոն |
Ալավերդյան Գոհար Արմենի | Երգ, պար |
Կարապետյան Մարիա Կարենի | Երգ, պար |
Ավետիսյան Իռեն Արմենի | թատրոն |
Արզաքանյան Վահե Կոստանտինի | Թատրոն |
Դարբինյան Մարիա Ռոբերտի | Թատրոն |
Հակոբյան Անի Արայի | Թատրոն |
Հարությունյան Արեգ Լևոնի | Թատրոն |
Աբրահամյան Լիլիթ Դավթի | Երգ պար |
Ամիրխանյան Հրաչյա | Թատրոն |
Չերքեզյան Տիգրան Կամսարի’ Լուսինե Մարտիրոսյան | Թատրոն Երգ-պար |
Երգ-պարի և թատրոնի նախագծերն ունեն գրեթե նույն բովանդակությունը․
- Սովորողների խումբը, կցված ուսուցչի հետ մշակում են ներկայացման, երգ ու պարի ելույթ-համար, կամ փոքրիկ բեմադրությունը, որի ընթացքում կցուցադրեն ձեռք բերած թատերական, պարային և երաժշտական հմտությունները։
- Ենթադրվում է, որ երգ-պարի և թատրոնի դասընթացները կունենան մեկ հաշվետու նախագիծ։
- Սովորողները ամենօրյա աշխատանքով, փոքր քայլերով կրտսեր ընկերներին կպատրաստեն համերգի, բեմադրության։
- Կկատարվի ամենօրյա լուսաբանում
- Արդյունքում սովորողերը բավականին բարդ աշխատանքի միջոցով կներկայանան սեփական հանդեսով։
ՏՏ-տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ
Խումբը․
- Հակոբյան Գեղամ Սիմոն
- Այվազյան Տաթևիկ Հրաչյայի
- Կարտիկյան Արմինե Սարգսի
- Ավանեսյան Նարեկ Սասունի
- Խաչատրյան Աննա Արամի
- Սարգսյան Հովհաննես Հովհաննեսի
- Ծատուրյան Լիզա Սամվելի
- Հովսեփյան Արինա
Սարգսյան Հովհաննես և ընկերներ- անհատական նախագիծ
Տաթև Այվազյան-Լիզա Ծատուրյան և ընկերներ- անհատական նախագիծ
Սովորողների հետ աշխատանքում շրջանավարտներն իրենց անձնական նախագծերով հանդես կգան։
Մաթեմատիկա
- Հարությունով Ալբերտ Ալեքսանդրի
- Առաքելյան Գոռ Արտակի
- Աթաբեկյան Հայկ Գեղամի
- Արեն կարապետյան
- Մաթեմատիկական նախագծերը միտում ունեն խաղերի միջոցով սովորեցնել մաթեմատիկան։ Լինելով բարդ առարկա , կրտսեր սովորողների հետ աշխատանքի ընթացքում, մաթեմատիկան կարիք ունի ավելի պրակտիկ և ուրախ դարձնելու դասը։
- Սովորողների խումբը և կցված ուսուցիչը կփորձեն նոր խաղերով բացատրել տվյալ դասի ծրագրով դասավանդվող մաթեմատիկական բաժինները, խնդիրները․
- Լուսաբանումները ր կրտսեր սովորողների բլոգները հաշվետու փաթեթով կներկայացվեն ենթակայքերում, կայքում։
Խահարարություն
Առաքել Գրիգորյան և Արմեն Ստեփանյան․ Անհատական շրջին նախագիծ։
Սպորտ
- Սովորողներն ու տվյալ դպրոցի մարզիկը նախապես կմշակեն հանդիպումների ժամանակացույցը՝ Մայր դպրոցում կամ իրենց դպրոցում։
- Շրջանավարտները նոր վարժանքներ, խաղեր և մարզումներ կանցկացնեն կրտսեր սովորողների հետ։
- Արդյունքը ամենօրյա լուսաբանումով կարտացոլվի բլոգում, ենթակայքում։
Leave a Reply